Wanneer maakt Venlig Hilsen nou eens kennis met de cancel bot??
Loretta
2005-12-19 17:06:51 UTC
Hij is alweer dagen aan het kloten op usenet. Hij draagt niets bij,
hij loopt alleen te schelden en te kloten. http://tinyurl.com/cyymp
Mensen uitschelden mag blijkbaar best zolang je geen Ome Johan heet..
Er wordt altijd met twee maten gemeten op usenet. Objectiviteit is
altijd ver te zoeken op usenet.
Cor Gest
2005-12-19 17:43:00 UTC
Install http://support.microsoft.com/kb/900930 to read this message.
Post by Loretta
Er wordt altijd met twee maten gemeten op usenet. Objectiviteit is
altijd ver te zoeken op usenet.
Newsnet is niet en heeft nooit objectief geweest danwel willen zijn,
elke prutser op newsnet is even subjectief als alle anderen.
al was het maar omdat het anders _echt- nergens meer over gaat.

cc
--
Begin Of Declaration Of Consideration AKA :: BODOC (TINB)
Attention : This is NOT an Attack, merely pre-emptive retaliation
(loop (princ " OM MANI PADME HUM "))
Toos & Karel
2005-12-19 17:59:40 UTC
Post by Loretta
[...]
En al te dikwijls over bepaalde onderwerpen meningen uiten mag ALTIJD
zolang het maar NIET over de TROS gaat. In dat geval mag je jaren lang
ook niet meer over andere zaken berichten plaatsen.
http://home.wanadoo.nl/cad-telewerk/troscensuur.htm
Peter de Wit
2005-12-19 18:21:02 UTC
Post by Loretta
[...]
Ik vraag me af waar hij de tijd vandaan haalt. En, wat ik niet wil lezen sla
ik gewoon over.

Peter de Wit
Venlig Hilsen
2005-12-19 19:17:03 UTC
Post by Peter de Wit
Ik vraag me af waar hij de tijd vandaan haalt.
Ik ben rentenier!
Post by Peter de Wit
En, wat ik niet wil lezen sla ik gewoon over.
Dat is de verstandigste opmerking die ik vandaag heb gezien!
--
Venlig Hilsen

Als een gans terecht staat, moet er geen vos in de jury zitten.
Loretta
2005-12-20 21:16:58 UTC
Post by Peter de Wit
Post by Loretta
[...]
Nee! Je moet het cancelen!! Dat mag iedereen op usenet als je je aan de
regels houdt. Deze berichten zijn allemaal inderdaad het zelfde dus
"emp" en anders gebruik je de "ome Johan" norm, daar past het ook prima
in - (Mensen die grof in hun mond zijn de hele tijd) Het enige wat bij
hem mist zijn de "scheermessen"
Venlig Hilsen
2005-12-20 21:21:43 UTC
Post by Loretta
Post by Peter de Wit
Post by Loretta
[...]
Je snapt er echt geen reet van, he?
--
Venlig Hilsen

Geef iedereen uw oor, maar weinigen uw stem. (Confucius)
Loretta
De Antwoordman
2005-12-21 08:24:47 UTC
Post by Loretta
Post by Peter de Wit
Post by Loretta
[...]
Zeg dat niet te snel. Twee berichten zijn pas hetzelfde om als EMP te
worden aangemerkt als ze letter voor letter gelijk zijn.
Post by Loretta
en anders gebruik je de "ome Johan" norm, daar past het ook prima
in - (Mensen die grof in hun mond zijn de hele tijd)
Dat is dus spew, telkens herhaalde uitspraken. Niet letter voor letter
gelijk maar wel telkens dezelfde boodschap.

Ik zal apart nog even de Rogue Cancelfaq posten ;-)
De Antwoordman
Loretta
2005-12-22 18:14:18 UTC
Ah, bedankt Antwoordman voor de faq: Message-ID:
<ha4kjcoh1wjz$.4qhj4l3ka0jr$***@40tude.net>

Maar persoonlijk zie ik niet zoveel verschil tussen "spew" en
"Retro-Moderation" (berichten met een mening of van een persoon die
achteraf worden verwijderd op persoonlijke gronden van de beheerder of
bepaalde gebruikers.)

Maar met "Spew" cancels (een mening of uiting die buitensporig vaak
wordt herhaald.) is prima toepasbaar op Venlig lijkt mij. ;-)
De Antwoordman
De Antwoordman
2005-12-22 18:49:30 UTC
De meningen kunnen daarover verdeeld zijn, geen idee hoe dat voor Venlig
zou uitpakken. Waar het om gaat is dat degene die hem zou cancelen vanwege
spew ook daadwerkelijk spew als reden in de cancelberichten opgeeft. Zo
kunnen andere newsadmins, die de cancelaar niet kennen of de taal van de
gecancelde posts niet snappen, op basis van de cancelreden beslissen of de
de cancel wel of niet uitvoeren.

De meeste newsadmins zeggen trouwens dat dat zo niet werkt. In de
newsserver zou je alleen maar kunnen instellen of je cancels van een
bepaalde cancelaar aanvaardt of niet. Ik geloof dat eerlijk gezegd niet
maar als het zo zou zijn dan nog moeten de cancelaars eerlijk zijn in hun
cancelreden omdat andere beheerders dan tenminste kunnen leren hoe bepaalde
cancelaars werken. Cancelt Hensema teveel spew en jij wilt dat niet als
beheerder? Dan geen cancels meer van Hensema. Maar als Hensema liegt over
de cancelreden zullen andere beheerders dat nooit ontdekken, tenzij ze tot
het kleine kringetje nl newsadmins behoren die dit meeleest.
De Antwoordman
J.T.
2005-12-19 18:29:43 UTC
Post by Loretta
[...]
In vergelijking met wat OJ allemaal uitkraamt vindt ik het nog wel
meevallen.
--
leer van gisteren
droom van morgen
leef vandaag
Loretta
2005-12-20 21:17:54 UTC
Met zo'n sig kunnen wij alleen maar raden wie dit is....
christinA eijkhout
2005-12-20 22:44:51 UTC
nl.internet.misbruik,20 Dec 2005 13:17:54 -0800, "Loretta"
Post by Loretta
Met zo'n sig kunnen wij alleen maar raden wie dit is....
Bobby, leef je weer?
--
christinA
Is it Me, or is it Memorex?
of mumkenews,
Venlig Hilsen
2005-12-19 19:15:11 UTC
Post by Loretta
Hij is alweer dagen aan het kloten op usenet. Hij draagt niets bij,
hij loopt alleen te schelden en te kloten.
Hoezo schelden? Ik heb geen onvertogen woord geuit.

En als mijn geschrijf je niet bevalt, your killfile is your friend!
Venlig Hilsen
Venlig Hilsen
2005-12-19 19:26:09 UTC
Post by Loretta
Hij is alweer dagen aan het kloten op usenet.
Uit welk referentiekader spreek jij, lieverd? Jouw hele usenetbestaan is
3,5 dag oud en 8 postings groot.
Venlig Hilsen
Paul De Haan
2005-12-19 19:37:22 UTC
Post by Loretta
Hij is alweer dagen aan het kloten op usenet.
Die Loretta Toos en Karel, die waren toch deejay op radio Uilenspiegel
in 1961, of was het nu 1962.

Paul de Haan
Bart Van Peer
2005-12-19 20:16:24 UTC
Post by Paul De Haan
Post by Loretta
Hij is alweer dagen aan het kloten op usenet.
Die Loretta Toos en Karel, die waren toch deejay op radio Uilenspiegel
in 1961, of was het nu 1962.
Paul de Haan
Aangezien Uilenspiegel slechts aan het einde van 1962 heeft uitgezonden
is het juiste antwoord niet ver te zoeken.

Groet,

Bart
Loretta
2005-12-20 21:18:20 UTC
Ja. En?
Tom
2005-12-19 21:26:40 UTC
Post by Loretta
Hij is alweer dagen aan het kloten op usenet.
Venlig Hilsen quoot juist uitstekend. Hij kloot niet, laat staan boven,
zoals de terecht door Frank van der Pol bekritiseerde onaneerders wie het
niet gaat om een heldere discussie, maar alleen maar geblèr vanaf de
zeepkist.

Tom.
Venlig Hilsen
2005-12-19 22:25:05 UTC
Post by Tom
[...]
Dank u.
--
Venlig Hilsen

Gebrek aan planning van jouw kant betekent nog geen spoed van mijn kant.
Loretta
2005-12-20 21:27:32 UTC
Het gaat niet over quoten, het gaat over "kloten." Over quoten spreek
je in nl.taal, en voor de rest negeer je mensen als je van een
standpunt verschilt, dat is althans normaal op usenet. Mensen
uitschelden heeft niets met discussiëren te maken.
Tom.
nmp
2005-12-20 21:37:05 UTC
On Tue, 20 Dec 2005 13:27:32 -0800, it was decided that Loretta should
Post by Loretta
[...]
Dit gaat helemaal nergens over, en deze "discussie" hoort m.i. ook niet
thuis in nl.foto. Bovendien ga je niet in op het de argumenten van degene
op wie je reageert. Maar dat zal wel komen door het bovenkloten.
Venlig Hilsen
2005-12-20 21:38:49 UTC
Post by nmp
Dit gaat helemaal nergens over, en deze "discussie" hoort m.i. ook niet
thuis in nl.foto.
Klopt helemaal, ik heb dan ook een relevante f'up gezet.
--
Venlig Hilsen

De aarde geeft genoeg voor ieders behoefte, niet voor ieders hebzucht.
Loretta
2005-12-20 21:46:56 UTC
Deze groep is wel toepasselijk omdat hij hier loopt te kloten. En ik
hoef helemaal nergen op in te gaan, want ik ben deze draad begonnen, en
ik had het over 'misbruik op usenet' (door het uit te schelden zonder
reden van posters) En ik had het dus niet over 'kloot quoten' Want
iedreen mag quoten zo als hij wil.
Loretta

XYZ
2005-12-21 00:45:07 UTC
"Loretta" <***@zeelandnet.nl> schreef in bericht news:***@g47g2000cwa.googlegroups.com...
[...]

tuurlijk Loretta.
waarom ga je niet met je auto links rijden (in nl).
iedereen mag toch doen wat hij wil.
afspraken zijn om je kont mee af te vegen
De Antwoordman
2005-12-21 08:30:25 UTC
Post by Loretta
[...]
Omdat dat gevaarlijk is. Bovenquoten is niet gevaarlijk. Vergelijking van
likmereet dus.
De Antwoordman
XYZ
2005-12-21 14:39:40 UTC
Post by De Antwoordman
Post by Loretta
[...]
mooi, alles wat niet gevaarlijk is maar wel afgesproken kan ik dus naast me
neer leggen.
opent veel nieuwe perspectieven
dank voor de tip
De Antwoordman
2005-12-21 14:57:31 UTC
Post by XYZ
Post by De Antwoordman
Post by Loretta
[...]
Ga jij nu maar lekker door in je redeneringen die alleen opgaan voor
uitersten.
De Antwoordman
Erik-Jan Geniets
2005-12-21 17:47:13 UTC
Post by XYZ
mooi, alles wat niet gevaarlijk is maar wel afgesproken kan ik dus naast me
neer leggen.
Volgens mij is er nooit iets over afgesproken. Zou ook niet weten met
wie je dat zou moeten afspreken.
Denk dat hier meer sprake is van een gebruik wat spontaan ontstaan is en
wat vervolgens een soort richtlijn is geworden. Geen wet van meden en
perzen lijkt mij.
Groet,
Erik-Jan.
--
The Meeting Place for Photography http://www.fotograaf.com
Fotofestival Naarden Festival-OFF http://www.festival-off.nl
Erik-Jan Geniets. Phone: +31-(0)6.55.78.60.31
Operator
2005-12-21 23:44:45 UTC
Post by Erik-Jan Geniets
Post by XYZ
mooi, alles wat niet gevaarlijk is maar wel afgesproken kan ik dus naast me
neer leggen.
Volgens mij is er nooit iets over afgesproken.
Dat heb je dan mis.
Post by Erik-Jan Geniets
Zou ook niet weten met wie je dat zou moeten afspreken.
Met de gebruikers van usenet.
Post by Erik-Jan Geniets
Denk dat hier meer sprake is van een gebruik wat spontaan ontstaan is en
wat vervolgens een soort richtlijn is geworden.
Spontaan in de zin van: problemen zien, oplossingen aandragen.
Een cultuur van pak um beet 30 jaar.
Al helemaal perfect geregeld voordat Internet er kwam.
Post by Erik-Jan Geniets
Geen wet van meden en perzen lijkt mij.
Jullie Internetters moeten een inburgering op usenet gaan volgen.
In de zin van Meden en Perzen: het is een wet, al van voor jullie
jaartelling.
Erik-Jan Geniets
2005-12-22 01:12:47 UTC
Post by Operator
Post by Erik-Jan Geniets
Post by XYZ
mooi, alles wat niet gevaarlijk is maar wel afgesproken kan ik dus naast me
neer leggen.
Volgens mij is er nooit iets over afgesproken.
Dat heb je dan mis.
Mooi Niet!
Post by Operator
Post by Erik-Jan Geniets
Zou ook niet weten met wie je dat zou moeten afspreken.
Met de gebruikers van usenet.
Fijn. Ben benieuwd wanneer ik benaderd word voor een vergadering of zo.
Post by Operator
Post by Erik-Jan Geniets
[...]
Echt niet, tot 1993 kan je niet van enige relevantie spreken en usenet
is pas echt in beweging gekomen tussen 1995 en 2000 met dank aan alle
ISP's.
(Oh jee, dit zal wel wat los maken......)
Dream on......

Erik-Jan.
--
Rondvaart in Naarden-Vesting http://www.vestingvaart.nl
Historische Haven Naarden http://www.havennaarden.nl
Erik-Jan Geniets. Phone: +31-(0)6.55.78.60.31
Rachmaninov
2005-12-22 08:42:42 UTC
Post by Operator
Post by Erik-Jan Geniets
Zou ook niet weten met wie je dat zou moeten afspreken.
Met de gebruikers van usenet.
Dat heb jij dan mis.
Ik ben ook een gebruiker van usenet, en met mij is iets dergelijks nooit
afgesproken, en velen met mij!
Hooguit iets verzochts, en een aantal mensen voelen zich vrij om daar geen
gehoor aan te geven.
Jammer voor de typische net-polizist!
Post by Operator
Post by Erik-Jan Geniets
Denk dat hier meer sprake is van een gebruik wat spontaan ontstaan is en
wat vervolgens een soort richtlijn is geworden.
orecies, lijkt mij ook.
Post by Operator
Spontaan in de zin van: problemen zien, oplossingen aandragen.
Een cultuur van pak um beet 30 jaar.
Al helemaal perfect geregeld voordat Internet er kwam.
Wat een slap ge-o-h!
Ik heb totaal geen moeite met bovenquoters, wel problemen met onderquoters
die niets van de originele post wegknippen, en dat is het merendeel.
Deze *lemmings* lopen netjes achter de regeltjes aan, zonder te snappen waar
ze echt voor zijn.
Als je niet *goed* onderquote, doe het dan liever helemaal niet, scheelt een
hoop gescroll!
Toos & Karel
2005-12-22 08:52:55 UTC
Post by XYZ
Post by Operator
Post by Operator
Post by Operator
[...]
Je zit helemaal op het goede spoor en je bent bepaald niet te enige!
http://home.wanadoo.nl/cad-telewerk/troscensuur.htm
Operator
2005-12-22 09:18:11 UTC
Post by Rachmaninov
Post by Operator
Post by Erik-Jan Geniets
[...]
Was jij er bij toen er werd afgesproken rechts te rijden?

[...]
Post by Rachmaninov
Als je niet *goed* onderquote, doe het dan liever helemaal niet, scheelt een
hoop gescroll!
onderquoten (bovenkloten) is nooit goed.
Ik ben blij dat jij en Erik-Jan het iig goed doen, dat bovenquoten.
--
Het antwoord voor de vraag
Wat is niet leesbaar?
Rachmaninov
2005-12-22 10:27:45 UTC
Post by Operator
Post by Rachmaninov
Post by XYZ
[...]
Nee lul, maar ik heb geen zin in een botsing.
En met bovenquoten krijg ik hooguit wat gezijk van een stelletje losers,
waar ik me totaal niets van aan trek!
Post by Operator
[...]
Post by Rachmaninov
Post by Operator
Al helemaal perfect geregeld voordat Internet er kwam.
Ik denk dat jij toen nog in de luiers lag, dombo.
Ik heb de tijd van de fido's heel aktief meegemaakt!

En nogmaals, onderquoten werkt alleen goed als je het ook goed toepast, en
dat doet 90% niet, dus is het een flop!
Post by Operator
[...]
Post by Rachmaninov
Als je niet *goed* onderquote, doe het dan liever helemaal niet, scheelt een
hoop gescroll!
onderquoten (bovenkloten) is nooit goed.
Dat is jouw (domme) mening, ik ben van mening dat het altijd nog beter is
dan het verkeerd onderquoten.
Nogmaals: Doe iets goed, of doe het niet!
Post by Operator
Ik ben blij dat jij en Erik-Jan het iig goed doen, dat bovenquoten.
Wat braak je nu weer een onzin uit, ik quote (wel goed) onder!
Ik zeg alleen dat er nergens een verplichting is tot het onderquoten.
Kennelijk ben je de realiteit totaal uit het oog verloren.
Post by Operator
--
Het antwoord voor de vraag
Wat is niet leesbaar?
Voor jou een heleboel kennelijk, je snapt niet veel van mijn reply!
XYZ
ah, de echte aso komt eindelijk naar boven
Rachmaninov
2005-12-22 13:00:38 UTC
Post by XYZ
Post by Rachmaninov
Post by Rachmaninov
Post by Operator
Post by Rachmaninov
[...]
Van aso's hoef je je namelijk niets aan te trekken, aso!

Ik schijt op je!
XYZ
prijs voor het ijzersterkste argument en jij bak
Bobby de Topposter!
2005-12-22 13:02:01 UTC
Weer een onderdrukte topposter.. Ik wist al jaren dat ik het bij het juiste
eind had.. Allemaal QUOTE FUNDAMENTALISME!!!
Rachmaninov
hollandse nieuwe
ikke
2005-12-22 15:28:42 UTC
Ik heb ogen gekregen ,om te lezen
Het maak mij niks uit waar het staat
dat ieder voor zich maar doen

ikke
hollandse nieuwe
JUUL
2005-12-22 16:14:39 UTC
Post by ikke
Ik heb ogen gekregen ,om te lezen
Het maak mij niks uit waar het staat
dat ieder voor zich maar doen
Ben je nou echt je hele leven al zwakzinnig geweest knul?

Groeten - Juul

www.juuldevries.com
Loretta
XYZ
2005-12-22 18:55:48 UTC
een kinderhand is gauw gevuld
hollandse nieuwe
2005-12-24 07:47:30 UTC
Krijg jij nou nog wel wat onder de kerstboom??
XYZ
maar jullie bovenkloters krijgen dat vast boven de kestboom
Rachmaninov
2005-12-24 14:58:31 UTC
Post by XYZ
Post by hollandse nieuwe
Post by XYZ
een kinderhand is gauw gevuld
Krijg jij nou nog wel wat onder de kerstboom??
nee, gelukkig niet
maar jullie bovenkloters krijgen dat vast boven de kestboom
Weet je wat?

Om mijn goede wil te tonen zal ik zo de piek uit onze boom halen en die
onderop hangen :-)))))))
Nou je zin, mafketel?

Operator
2005-12-22 21:32:04 UTC
[...]
Post by Rachmaninov
Post by Operator
Was jij er bij toen er werd afgesproken rechts te rijden?
Nee lul, maar ik heb geen zin in een botsing.
Met dit soort taalgebruik is een kans op botsing aanwezig.
Post by Rachmaninov
En met bovenquoten krijg ik hooguit wat gezijk van een stelletje losers,
waar ik me totaal niets van aan trek!
Klopt. De lusers zijn de bovenkloters, de top-posters.
Door te bovenquoten krijg je geen gezijk met de rest van de usenetters.

[iets met dombo...]
Post by Rachmaninov
En nogmaals, onderquoten werkt alleen goed als je het ook goed toepast, en
dat doet 90% niet, dus is het een flop!
Ik zeg dat onderquoten *nooit* goed toegepast kan worden op usenet.
100% doet het dus fout.

[..]
Post by Rachmaninov
Post by Operator
onderquoten (bovenkloten) is nooit goed.
Dat is jouw (domme) mening, ik ben van mening dat het altijd nog beter is
dan het verkeerd onderquoten.
Nogmaals: Doe iets goed, of doe het niet!
Nou, volgens mij zijn we goed bezig: we bovenquoten!
Post by Rachmaninov
Post by Operator
Ik ben blij dat jij en Erik-Jan het iig goed doen, dat bovenquoten.
Wat braak je nu weer een onzin uit, ik quote (wel goed) onder!
Nee, de quote staat boven :-)
Post by Rachmaninov
Ik zeg alleen dat er nergens een verplichting is tot het onderquoten.
Is goed: de verplichting is bovenquoten.
Post by Rachmaninov
Kennelijk ben je de realiteit totaal uit het oog verloren.
Ik denk dat je iets verwisselt...
Post by Rachmaninov
Post by Operator
Het antwoord voor de vraag
Wat is niet leesbaar?
Voor jou een heleboel kennelijk, je snapt niet veel van mijn reply!
Jij ook niet veel van de mijne :-)

Laat ik wat verwisselen:

Wat is niet leesbaar?
Het antwoord voor de vraag

Nou, volgens mij zijn we er uit.
Rachmaninov
2005-12-23 10:14:17 UTC
Post by Operator
[...]
Post by Rachmaninov
Post by Operator
Was jij er bij toen er werd afgesproken rechts te rijden?
Nee lul, maar ik heb geen zin in een botsing.
Met dit soort taalgebruik is een kans op botsing aanwezig.
Dat heb ik al zo vaak gehoord....
En na al die jaren zit ik nog steeds op de eerste flinke jongen te wachten
die meer durft dan dat slechts op afstand te roepen!

En reken maar dat ik de hummer onder de 4-wd's ben, dus niet echt lekker
*bots*
Post by Operator
Post by Rachmaninov
[...]
Fout. De losers zijn de sukkels die denken goed te kunnen quoten, maar het
eigenlijk niet zo hebben begrepen, en dat zijn er zo'n 90% hier.
Post by Operator
[iets met dombo...]
Inderdaad, je bent een dombo!
Post by Operator
Post by Rachmaninov
En nogmaals, onderquoten werkt alleen goed als je het ook goed toepast, en
dat doet 90% niet, dus is het een flop!
Ik zeg dat onderquoten *nooit* goed toegepast kan worden op usenet.
100% doet het dus fout.
Er zijn wel meer mensen die af en toe wat wartaal uitbraken, dus daar sta ik
niet echt van te kijken.
Post by Operator
[..]
Post by Rachmaninov
Post by Operator
onderquoten (bovenkloten) is nooit goed.
Wat een negatieve instelling toch, je zult wel knap gefrustreerd zijn
dan.......
Voor mij is het allemaal goed, zowel boven als onderkwoten, de enige die het
soms wat minder vind is het wieltje van mijn muis :-)
Post by Operator
Post by Rachmaninov
Dat is jouw (domme) mening, ik ben van mening dat het altijd nog beter is
dan het verkeerd onderquoten.
Nogmaals: Doe iets goed, of doe het niet!
Nou, volgens mij zijn we goed bezig: we bovenquoten!
Zoals je wilt, maakt me niets uit.
Post by Operator
Post by Rachmaninov
Post by Operator
Ik ben blij dat jij en Erik-Jan het iig goed doen, dat bovenquoten.
Wat braak je nu weer een onzin uit, ik quote (wel goed) onder!
Nee, de quote staat boven :-)
Nee, je scherm staat op zijn kop, nou goed, malloot?
Post by Operator
Post by Rachmaninov
Ik zeg alleen dat er nergens een verplichting is tot het onderquoten.
Is goed: de verplichting is bovenquoten.
Ik denk er niet over!
Jij mij iets verplichten?
Dan moet je wel van hele goede huizen komen, mietje!
Post by Operator
Post by Rachmaninov
Kennelijk ben je de realiteit totaal uit het oog verloren.
Ik denk dat je iets verwisselt...
Denken gaat je duidelijk niet goed af, medicijngebruik misschien?
Post by Operator
Post by Rachmaninov
Post by Operator
Het antwoord voor de vraag
Wat is niet leesbaar?
Voor jou een heleboel kennelijk, je snapt niet veel van mijn reply!
Jij ook niet veel van de mijne :-)
En dat wil ik graag zo houden, koekenbakker.
Post by Operator
Wat is niet leesbaar?
Het antwoord voor de vraag
Nou, volgens mij zijn we er uit.
Spreek voor jezelf!
Ik was er al uit.
Het maakt me geen bal uit hoe iemand quote!

Ik stoor me meer aan van die gefrustreerde mannetjes die altijd lopen te
zeiken over quoten, taalfoutjes, oude/nieuwe spelling, je weet wel, van die
doerakken die gewoon altijd anderen hun mening op willen leggen.
Die spoel ik hier graag door het riool.

PLOINK!
Mellow Yellow
2005-12-23 17:01:45 UTC
Post by Rachmaninov
Post by Operator
Post by Rachmaninov
[...]
Dat komt omdat u zich altijd in de anonimiteit hult, Meneer Casablanca.
U mag er echter vanuit gaan dat menig usenetter uit heden en verleden
eens graag tete a tete met u van gedachten wisselt, Meneer
Johan/Karelli/Shilo/David (van) Veen.
Post by Rachmaninov
En reken maar dat ik de hummer onder de 4-wd's ben, dus niet echt lekker
*bots*
Iets zegt mij dat u eerder een bleekneusje bent en alleen maar "modem
balls" heeft achter een anoniem accountje.
Mellow Yellow
2005-12-23 20:00:18 UTC
Post by Rachmaninov
[...]
je bent dom
je bent blind
je bent eens aso want je crosspost
je kan nog geen header lezen, debiel
je suckt ook nog eens als nagemaakte columbo
enne.....over anonieme accountjes gesproken.........onder welke kei zit jij
je eigenlijk te verstoppen??
wees maar blij....want ALS die een keer bij je langs komt zijn jouw mietjes
ogen, denk ik wel, een tijdje dicht
ga zo door en u zult grover heten
Ach, dat kennen we nu zo onderhand wel. En wat is de volgende stap,
Meneer Casablanca? Weer eens dreigen met aangifte doen bij de officier
van justitie? Of gaat u misschien weer op de tour van dreigtelefoontjes
en- faxen sturen, voicemails inspreken met dreigberichten of het in
andermans naam bestellen van goederen en diensten?

We kennen uw patroon nu wel, Meneer Bucko.
hollandse nieuwe
2005-12-24 07:53:30 UTC
Post by Mellow Yellow
[...]
Heb jij dat allemaal dan meegemaakt, Mellow Yellow??? Want om nog
dreigberichten en -telefoontjes te krijgen lijk mij niet zo denderend. Vraag
ik mij af wat iemand moet doen om zoiets te ontvangen?
Rachmaninov
2005-12-24 09:23:22 UTC
Post by hollandse nieuwe
Post by Mellow Yellow
[...]
:-))))

Het heeft hem in ieder geval zo enorm geraakt dat hij er een soort
achtervolgingswaan van over heeft gehouden.
Hij denkt nu iedereen te kennen, maar het leuke is dat hij mij steeds met
een andere naam aanspreekt :-)
Volgens mij is hij een heel telefoonboek aan het afwerken.
Wat hij doet is duidelijk een vorm van stalken, maar gelukkig werkt mijn
filtertje afdoende.
Ik zie zijn wanhopige pogingen slechts via reply's van anderen, zoals nu ook
weer, en dan schiet ik weer een beetje in de lach.
Die man is er echt erg aan toe zeg.
Zielig als je zo je kerstdagen door moet brengen.

Misschien kan hij eens wat pilletjes gaan vragen aan zijn psychiater, dat
hij dit trauma misschien toch nog wat te boven kan komen, dan kan ook hij
nog een fijne kerst hebben.
Ook hem wens ik het van harte toe, evenals iedereen die dit leest :-)))
Mellow Yellow
2005-12-22 09:38:30 UTC
Post by Rachmaninov
Wat een slap ge-o-h!
Heeee Meneer Casablanca!
Wat een onverwachte verrassing om u uitgerekend in nl.internet.misbruik
aan te treffen.. Dat is zo'n beetje de dief die naar het politiebureau komt.

Hier huizen nog altijd een aantal goede bekenden van u, die u wellicht
nog niet kennen als "johndoe", Rachmaninov, Mozart, Beethoven of
Vivaldi, maar wel als o.a. Casablanca(@femus.demon.nl), Bucko en Johan.

zie o.m.
http://tinyurl.com/c4w49
http://tinyurl.com/ctxos
Rachmaninov
2005-12-22 10:31:51 UTC
Post by Mellow Yellow
Post by Rachmaninov
[...]
Tuurlijk mafketeltje, blijf jij nu maar lekker in die waan, ik heb je vaak
genoeg aangegeven dat je de plank totaal misslaat, maar ondanks dat blijf je
als een kapotte grammofoonplaat steken en je domme blunder herhalen.
Ik ploink je nu maar, want je spoort niet helemaal.

Rechtstreeks het riool in, misschien voel je je daar bij een aantal andere
mafketels beter thuis....

PLOINK!
Mellow Yellow
2005-12-22 10:50:06 UTC
Post by Rachmaninov
PLOINK!
Dat gelooft u toch zelf niet, Meneer Bucko?
Ik weet dat u elk woord leest!
Rachmaninov
2005-12-22 10:36:02 UTC
Post by Mellow Yellow
Post by Rachmaninov
[...]
Ps.
Ja vooral die laatste is leuk, mijn naamgenoot verteld je zo'n beetje
hetzelfde verhaal als ik.
Kennelijk verwarde je al eerder 17 personen met elkaar.
Nou zoals zijn helpdesk het ook al zij, ben je *een van die idioten op
internet die denkt politiagentje te kunnen spelen* :-))))
In ieder geval zit je nu in mijn filter, dus je braakt maar een eind raak,
sukkel!

1. Johan
8 mei 2000 08:00 opties weergeven

Nieuwsgroepen: nl.hobby.video
Van: "Johan" <***@nospamming.net> - Berichten van deze auteur
zoeken
Datum: 2000/05/08
Onderwerp: Re: Johan de Usenetterrorist
Auteur beantwoorden | Doorsturen | Afdrukken | Afzonderlijk
bericht | Origineel weergeven | Misbruik melden

Hee mafkees!!
Nou heb je eerst lopen etteren over een email adres wat ik van jou
niet
mocht gebruiken (overigens alleen van jou niet, want ik heb de
helpdesk van
mijn eigen provider gebeld en die zei dat ik niet naar dat domme gelul
van
jou hoefde te luisteren. "er lopen wel meer idioten op internet rond
die zo
graag politieagentje willen spelen" was hun commentaar".
En nu begin je weer te ouwekutzeiken dat ik zeventien andere personen
ben?
Word je hiervoor betaald gekkenhuis?
Vanaf nu kun je dus gewoon de pest krijgen.
Daaaaaaaaaaaaag.

begin 666 dot_clear.gif
K1TE&.#EA`0`!`( ``/___P```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end
Venlig Hilsen
2005-12-22 12:42:00 UTC
Post by Mellow Yellow
Post by Rachmaninov
[...]
Ah, gewoon een schizofreen dus?
--
Venlig Hilsen

Wie 'als' of 'indien' zaait, oogst 'niets'.
Bobby de Topposter!
2005-12-22 13:12:04 UTC
Daar komt nog bij dat er vroeger oude software werd gebruikt, waarbij het
niet direct duidelijk was "wie op wie" reageerde omdat berichten gewoon
onder elkaar binnen kwamen.. Tegenwoordig is dat een stuk minder moeilijk
met die "berichten trap structuur."

Greets.
Erik-Jan.
Rachmaninov
Erik-Jan.
Tom
2005-12-20 22:13:01 UTC
Post by nmp
Dit gaat helemaal nergens over, en deze "discussie" hoort m.i. ook niet
thuis in nl.foto. Bovendien ga je niet in op het de argumenten van degene
op wie je reageert. Maar dat zal wel komen door het bovenkloten.
Argumentatieloos gekakel en zeepkist-geblèr gaat inderdaad opvallend vaak
samen met bovenkloten en andere pogingen om eigen berichten zo onleesbaar
mogelijk te maken. Zal wel het een en ander met minachting voor de medemens
te maken hebben, vrees ik.

Tom.
Loretta
2005-12-20 22:16:58 UTC
Post by Tom
Post by nmp
[...]
Je wou toch niet zeggen dat jij *echt* een mens bent? Luister eerst een
of je hard nog wel echt klopt!

Loretta.
Tom
2005-12-21 09:54:03 UTC
Post by Loretta
Je wou toch niet zeggen dat jij *echt* een mens bent? Luister eerst een
of je hard nog wel echt klopt!
Ja hoor, mijn hard klopt hartstikke hart.

Tom.
Sjoerd Bakker
2005-12-20 22:33:13 UTC
Post by Loretta
Het gaat niet over quoten, het gaat over "kloten." Over quoten spreek
je in nl.taal, en voor de rest negeer je mensen als je van een
standpunt verschilt, dat is althans normaal op usenet.
Dat laatste is niet mijn ervaring en gewoonte.
Post by Loretta
Mensen
uitschelden heeft niets met discussiëren te maken.
Juist. Nergens anders ter wereld dan in Nederland wordt men er
verontwaardigd over dat je een klap voor je bek kunt krijgen als je
iemand uitscheldt voor geiteneuker.
Peter Terpstra
2005-12-20 22:42:09 UTC
Post by Sjoerd Bakker
Juist. Nergens anders ter wereld dan in Nederland wordt men er
verontwaardigd over dat je een klap voor je bek kunt krijgen als je
iemand uitscheldt voor geiteneuker.
Het was toch geitenneuker?

Peter
http://k6.xs4all.nl mailto:***@k6.xs4all.nl
Sjoerd Bakker
2005-12-20 22:46:31 UTC
Nee hoor.
Sjoerd Bakker
Willem-Jan Markerink
2005-12-20 22:57:44 UTC
Post by Peter Terpstra
Post by Sjoerd Bakker
[...]
Dat geldt alleen bij zeer kleine veestapels.
--
Bye,

Willem-Jan Markerink

The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
the inability to understand

<***@a1.nl>
[note: 'a-one' & 'en-el'!]
Sjoerd Bakker
2005-12-21 00:28:22 UTC
Post by Peter Terpstra
Post by Sjoerd Bakker
[...]
En bij politiek incorrecte taalspellers.
Sjoerd Bakker
Willem-Jan Markerink
2005-12-21 01:39:57 UTC
Post by Peter Terpstra
Post by Sjoerd Bakker
[...]
Ik denk trouwens dat ik ook maar weer eens Januari ga schrijven, ipv
januari....die vervloekte taalvervlakking moet acuut een halt worden
toegeroepen.

Willem (hoeveel zetels zou de Partij van de RetroSpellers kunnen vergaren
dacht je?) Jan

[note: 'a-one' & 'en-el'!]
Sjoerd Bakker
2005-12-21 13:31:12 UTC
Het worden verschillende landen zo... wel interessant; met name dat de
oude spelling in Duitsland (afgebroken Duit-sland) met politiek
conservatief wordt geassocieerd.

Sjoerd Bakker
Willem-Jan Markerink
2005-12-21 20:29:34 UTC
Post by Sjoerd Bakker
Het worden verschillende landen zo... wel interessant; met name dat de
oude spelling in Duitsland (afgebroken Duit-sland) met politiek
conservatief wordt geassocieerd.
Sjoerd Bakker
Het heeft mij jaren gekost om die ringel-S aan te slaan op het toetsenbord,
ze bekijken het maar.

[note: 'a-one' & 'en-el'!]
Ruud Harmsen
2005-12-21 20:32:06 UTC
21 Dec 2005 20:29:34 GMT: "Willem-Jan Markerink"
Post by Sjoerd Bakker
[...]
Hij bestaat in de nieuwe Duitse spelling ook nog steeds gewoon, alleen
niet meer na korte klinkers. zoals vroeger wel.
Ruud Harmsen - http://rudhar.com
Willem-Jan Markerink
2005-12-21 21:30:50 UTC
Post by Sjoerd Bakker
[...]
Scheiße blijft dus Scheiße.

[note: 'a-one' & 'en-el'!]
Town Kraeyer
2005-12-21 23:10:30 UTC
Post by Sjoerd Bakker
[...]
Sicherlich, deutlich, ohne Grenzen, und immer.
2005-12-21 23:03:55 UTC
21 Dec 2005 21:30:50 GMT: "Willem-Jan Markerink"
Post by Willem-Jan Markerink
Scheiße blijft dus Scheiße.
Jawohl, und zwar in hohem Maße. Die Masse hat davon wenig Ahnung.
Ruud Harmsen - http://rudhar.com
Sjoerd Bakker
2005-12-21 21:40:01 UTC
Post by Sjoerd Bakker
[...]
:-). "Wir haben es nicht gewußt" is in de nieuwe spelling nog meer
geschiedvervalsing ;).

Sjoerd Bakker
Erik-Jan Geniets
2005-12-21 22:15:14 UTC
Post by Sjoerd Bakker
:-). "Wir haben es nicht gewußt" is in de nieuwe spelling nog meer
geschiedvervalsing ;).
Hoe doe je dit:ß nu? Deze ß is door copy and paste ontstaan. Ben
benieuwd hoe dat uit het toetsenbord moet komen.
Groet,
Erik-Jan. (Beetje OT)
Richard van Schaik
2005-12-21 22:26:48 UTC
Post by Erik-Jan Geniets
Post by Sjoerd Bakker
[...]
In DOS alt-225 (alt-toets ingedrukt en op je numerieke toetsenbord de
reeks 225 typen, dan de alt-toets loslaten). In Unicode is het het
karakter 0x00df volgens mijn genealogie-programma met unicode tabel, dat
is dan alt-0223 (let op die nul, die hoort er echt bij). Beiden getest
en werken bij mij.
--
Richard van Schaik
***@THISwanadoo.nl
http://www.fmavanschaik.nl/
Erik-Jan Geniets
2005-12-21 22:43:31 UTC
Post by Richard van Schaik
Post by Erik-Jan Geniets
[...]
Dank Richard. Het werkt. Ben er nu ook achter dat de alt toets links en
rechts dus verschillend zijn en het inderdaad verschil maakt of je het
nummerieke toetsenbord gebruikt of niet. Allemaal nieuw voor mij. Dus
nogmaals dank.
Groet,
Erik-Jan.
Ruud Harmsen
2005-12-21 23:07:52 UTC
Post by Erik-Jan Geniets
Dank Richard. Het werkt. Ben er nu ook achter dat de alt toets links en
rechts dus verschillend zijn /
Bij US-interanationaal wel, bij gewoon US niet, en verder varieert het
sterk per toetsenbordindeling.
Zie voor details:
http://www.microsoft.com/globaldev/reference/keyboards.mspx
Ruud Harmsen - http://rudhar.com
japlot
2005-12-21 23:59:10 UTC
Post by Erik-Jan Geniets
Dank Richard. Het werkt. Ben er nu ook achter dat de alt toets links en
rechts dus verschillend zijn
Het is: 'de alt-toetsen links en rechts *zijn*verschillend
Post by Erik-Jan Geniets
en het inderdaad verschil maakt of je het
nummerieke
en het is een nu*m*eriek toetsenbord.
Erik-Jan Geniets
2005-12-22 00:57:50 UTC
Post by japlot
Post by Erik-Jan Geniets
Dank Richard. Het werkt. Ben er nu ook achter dat de alt toets links en
rechts dus verschillend zijn
Het is: 'de alt-toetsen links en rechts *zijn*verschillend
Volgens mij staat dat er ook!
Post by japlot
Post by Erik-Jan Geniets
en het inderdaad verschil maakt of je het
nummerieke
en het is een nu*m*eriek toetsenbord.
Dank, wel erg OT en erg onbelangrijk ook.
Realiseer mij dat dit een cross-post is naar allerlei groepen. Wellicht
beter om dan maar niet meer te reageren....
japlot
2005-12-21 23:55:10 UTC
Post by Richard van Schaik
Beiden getest
Jawel hoor, beide*n*, het kan niet op!
Post by Richard van Schaik
en werken bij mij.
--
Richard van Schaik
http://www.fmavanschaik.nl/
Jacques
Richard van Schaik
2005-12-22 00:08:20 UTC
Post by japlot
Post by Richard van Schaik
Beiden getest
Jawel hoor, beide*n*, het kan niet op!
Je heb gelijk, heb je ook nog relevante opmerkingen of blijft het bij
mierenneuken (speciaal voor jou de dubbele 'n', normaal is enkele 'n'
(welke mening de 'Taalunie' daar dan ook over mag hebben)).
--
Richard van Schaik
***@THISwanadoo.nl
http://www.fmavanschaik.nl/
Erik-Jan Geniets
2005-12-22 01:02:07 UTC
Post by Richard van Schaik
Je heb gelijk, heb je ook nog relevante opmerkingen of blijft het bij
mierenneuken (speciaal voor jou de dubbele 'n', normaal is enkele 'n'
(welke mening de 'Taalunie' daar dan ook over mag hebben)).
Hallo Richard,
Dit is een cross-post naar allerlei niet relevante groepen.
Hij reageert waarschijnlijk uit nl.taal en dan is het wellicht weer
begrijpelijk......
(Gaat daar natuurlijk over taal en NIET over de functie van taal ;-))
Groet,
Erik-Jan.
Richard van Schaik
2005-12-22 01:21:48 UTC
Post by Erik-Jan Geniets
[...]
Hallo Erik-Jan (bij uitzondering even persoonlijk gesteld)

Ik reageer vanuit nl.taal en ben daar 'japlot' gelukkig nog niet eerder
tegengekomen. Ook in deze groep is miereneuken over een typo niet de
gewoonte gelukkig. Anders zou het aantal posts van ruim 100 per dag nog
vele malen overstegen worden. Het gaat in deze groep over taal in de
wijdste betekenis, dus ook over de functie. Anders had ik met mijn eigen
hobby over taal uit de oudheid en aanverwante zaken hier niets te zoeken.

Groeten,
Richard
--
Richard van Schaik
***@THISwanadoo.nl
http://www.fmavanschaik.nl/
Erik-Jan Geniets
2005-12-22 01:50:28 UTC
Post by Richard van Schaik
[...]
Hallo Richard (Ook even persoonlijk dus)
Dank voor de extra en aanvullende informatie.
Groet,
Erik-Jan.
Richard van Schaik
2005-12-22 00:15:58 UTC
Post by Richard van Schaik
Je heb gelijk
'hebt' natuurlijk, met een soms weigerende 't' op het toetsenbord en
miereneukers moet je overal op bedacht zijn
--
Richard van Schaik
***@THISwanadoo.nl
http://www.fmavanschaik.nl/
Ruud Harmsen
2005-12-21 23:05:34 UTC
Post by Erik-Jan Geniets
Hoe doe je dit:ß nu? Deze ß is door copy and paste ontstaan. Ben
benieuwd hoe dat uit het toetsenbord moet komen.
Rechter-alt-s, mits met als toetsenbordindeling: US-International, dus
met deadkeys.
Ruud Harmsen - http://rudhar.com
Erik-Jan Geniets
2005-12-22 01:06:12 UTC
Rechter-alt-s, mits met als toetsenbordindeling: US-International, dus
met deadkeys.
Geniaal!!! Helemaal eenvoudig. Kijk maar: ßßßßßßß
Dank,
Erik-Jan.
P.S. Wat zijn deadkeys..dode toetsen...
Richard van Schaik
2005-12-22 01:41:35 UTC
Post by Erik-Jan Geniets
Post by Ruud Harmsen
[...]
Dode toets: een toets die na aanslag niets lijkt te doen, maar met de
opvolgende toetsaanslag geeft dat dan een gecombineerde letter. Even
mijn laptop op een andere indeling: ¨ = een dode toets met een spatie,
een 'e' i.p.v. de spatie levert ë. Op deze laptop verrotte lastig, daar
bij de 'dode-toetsen definitie' ik de '['-toets moet gebruiken om die
puntjes te krijgen. Op andere toetsenborden is dit echter de
'natuurlijke' indeling (en staan toetsen als [ en ] elders). Op oude
typemachines was er ook al zo'n voorziening, de dode toets gaf geen
doorloop naar een volgende plek, maar alleen een accent. De opvolgende
toets geeft dan de letter onder of boven het accent en opvolgend ook de
doorloop naar de volgende vrije plaats. In principe verplaatst een dode
toets de wagen (neem een typemachine in gedachte) niet, maar produceert
wel een teken. Ik ben benieuwd wanneer er iemand gaat vragen wat een
'typemachine' nou is, dan ga ik me echt heel erg oud voelen.
--
Richard van Schaik
***@THISwanadoo.nl
http://www.fmavanschaik.nl/
Erik-Jan Geniets
2005-12-22 01:57:42 UTC
Post by Richard van Schaik
Post by Erik-Jan Geniets
Post by Ruud Harmsen
[...]
Wederom dank, ik had overigens ooit nog zo'n IBM met zo'n bolletje.
Prachtige apparaten toch?
Een voordeel was dat de 'dode toets' wel een zichtbaar resultaat gaf.
Groet,
Erik-Jan.
Ruud Harmsen
2005-12-21 23:04:50 UTC
Post by Sjoerd Bakker
:-). "Wir haben es nicht gewußt" is in de nieuwe spelling nog meer
geschiedvervalsing ;).
Dat is volgens mijn belabberde Duitse taalgevoel een korte /u/, dus nu
gewusst. Het zij zo, voorzover waar.
Ruud Harmsen - http://rudhar.com
Sjoerd Bakker
2005-12-21 23:20:21 UTC
Post by Sjoerd Bakker
:-). "Wir haben es nicht gewußt" is in de nieuwe spelling nog meer
geschiedvervalsing ;).
Dat is volgens mijn belabberde Duitse taalgevoel een korte /u/, dus nu
gewusst.
Daar doelde ik dus op.
Het zij zo, voorzover waar.
De Antwoordman
2005-12-19 22:19:59 UTC
Post by Loretta
[...]
Is dit weer zo'n ze-ruiken-kut-experiment van OJ??? Dan ben ik nu eens wel
de eerste die het ontdekt :-P
De Antwoordman
Venlig Hilsen
2005-12-19 22:27:46 UTC
Post by De Antwoordman
Is dit weer zo'n ze-ruiken-kut-experiment van OJ??? Dan ben ik nu eens wel
de eerste die het ontdekt :-P
Je maakt dezelfde fout als de cancelbot van Adri Verhoef, die zag mijn
usenet identity ook al aan voor een pseudoniem van vriend Voorhaar.
--
Venlig Hilsen

Goed blijft goed, ook al doet niemand het en kwaad blijft kwaad ook al
doet iedereen het.